16 Aug 2007

PEMBAYARAN MELALUI PELAN MUDAH UNTUK TEMPAHAN HARI RAYA AIDIL FITRI!

Myspace Glitter Text - http://www.glittertextlive.com
Bukan HOTLINK aje yang ada PELAN MUDAH!! TOKO CHETAM pun ada juga.....hehehehe

Chetam faham yang anda inginkan yang terbaik dan cantik untuk anak-anak dara anda tetapi membuat pembayaran sekali gus, mungkin sedikit membebankan sekiranya anda mempunyai lebih dari satu anak dara.

PELAN MUDAH ini khusus untuk anda yang mahu melaram bersama anak-anak di pagi Aidil Fitri nanti. Buat tempahan sekarang dan bayar secara ansuran dan tempahan anda akan dihantar sebelum Hari Raya nanti. Bayaran ansuran adalah sebanyak 2 kali. Kali pertama selepas anda dapat gaji bulan Ogos dan kali kedua selepas gaji bulan September. Apabila pembayaran selesai, Chetam akan poskan tempahan anda.

PELAN MUDAH ini juga khas buat anda yang ingin membuat pembayaran secara ansuran dalam tempoh yang lebih lama. Bila anda ada duit lebih, anda bayar. Tiada interest dikenakan.....hehehehe...Toko Chetam ni bukan Courts Mammoth...hehehe....Dah settle semua pembayaran, baru Chetam akan poskan tempahan anda. Anda akan menerima barangan kristal anda selepas Hari Raya tau......Kira macam main KUTU ngan Chetam la.....

Untuk keterangan lanjut, sila email chetam1@gmail.com atau nalisacrystal@gmail.com

No comments: