16 Aug 2007

SPECIAL DISCOUNT FOR MERDEKA DAY!

Assalamualaikum

Setiap tempahan atau pembelian melebihi RM100.00 akan menerima Hadiah Percuma. Pilihan terdiri daripada Anting-Anting biasa, Aksesori Handphone dan Pin Tudung. Diskaun hebat juga menanti anda. Sila email untuk keterangan lanjut.

Semua aksesori kristal yang terdapat di sini adalah menggunakan Kristal Gred 1 - Kristal Swarovski dari Austria.

Barangan Kristal yang ditempah akan dihantar secara percuma menggunakan Pos Laju. Permintaan penghantaran menggunakan Pos Ekspres tidak akan dilayan kerana dah pernah hilang rantai tangan. Pos Ekspres tidak hantar terus ke tangan penerima tetapi ke peti surat. Jika peti surat tak muat, barangan diletakkan saja di atas peti surat berkenaan.

Pembayaran adalah melalui akaun Maybank atau Public Bank. Nombor akaun akan diberitahu sebaik sahaja pesanan diterima. Pembayaran penuh mesti dibuat sebelum tempahan diposkan.

Waranti diberikan kepada setiap aksesori yang telah ditempah. Tiada bayaran tambahan dikenakan untuk kerja-kerja pembaikan tetapi anda dikehendaki untuk mengirimkan aksesori tersebut kepada Chetam melalui Pos Laju sekiranya berada di luar kawasan. Sekiranya kerja pembaikan membabitkan penggantian atau penambahan kristal, bayaran minima akan dikenakan.

Sila hubungi Chetam di chetam1@gmail.com atau nalisacrystal@gmail.com untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

No comments: